Stein-Erik Startet 8.September.2006 Del på Facebook Startet 8.September.2006 Jo - jeg vet jo at det er mulig å ha båt der! Er jo 3 eller 4 båtforeninger bare i den ene bukten har jeg skjønt! Men spørsmålet er om noen her på BP vet noe om hvordan mulighetene er for at nettopp MIN båt kan ligge der! Har nemmelig kommet i den situasjonen at jeg har kjøpt hus på Nærsnes, og har jo da lyst til å flytte med meg båten fra Frognerkilen! Er jo ikke umulig at det er noen aktive båtfolk fra Nærsnes her på BP.....? SE Sitér dette innlegget Link to post
SiA Svart 9.September.2006 Del på Facebook Svart 9.September.2006 Hei, du kan jo prøve å snakke med de på Amundsens båtslipp, der ligger vår. Var helt fullt i sommer, men hvis du spør tidlig så kanskje..... Tror det lønner seg å stikke nedom og snakke direkte med folkene der, men du kan ikke regne med svar med en gang. Lykke til! Mvh; Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.