Allan E Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Reiser til Rhodos i morgen. Er det noe båtutstyr som det lønner seg å handle her nede? Vet at ikke jeg kan ha mange kilo med på flyet, men jeg må jo rundt å myse. Quote Link to post
Mulligan Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Lite vil jeg tro. I fastlandshellas lønner det seg å få sendt eletronikk fra Norge. Quote Link to post
roy_n Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Hei Gladiator:Du kan ikke ha med mer enn 19kg.Det er svin dyrt med overvekt på flyet. Har vært på Rodos noen ganger er ikke så mye båt utsyr å kjøpe der.Men det er mange fine båter og se på langs havna. God tur roy_n Quote Link to post
Allan E Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 Reiser med nesten ikkenoe i kofferten så da har jeg jo noen kilo å gå på. Kanskje båtklær eller sko kunne være tingen. Quote Link to post
roy_n Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Det er helt sikkert mulig å finne noe båt relatert.Kom med en rapport når du kommer hjem jeg tenkte på priser og hva som er å få kjøpt der. roy_n Quote Link to post
avmønstret5 Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Mye "Armani" og o.l. turist- ting og tang - tviler på du finne så mye båtsaker. Men en lite studie og kanskje prat med langturseilere som du kan treffe langs bryggen er trivelig. Ha en fin tur. Quote Link to post
Mariell Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Reiser til Rhodos i morgen. Er det noe båtutstyr som det lønner seg å handle her nede? Vet at ikke jeg kan ha mange kilo med på flyet, men jeg må jo rundt å myse. Ankerdram Quote MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Blue_Dragon Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Reiser også til Rhodos i morgen. Skal bli artig og ta en titt i båthavnene. Quote Link to post
Allan E Posted September 9, 2006 Author Share Posted September 9, 2006 Tar du med deg vimpel? Quote Link to post
Javi Posted September 9, 2006 Share Posted September 9, 2006 Hva skjer?? Er det BP treff på Rhodos?? Quote Link to post
Recommended Posts