Patnyg Startet 9.September.2006 Del på Facebook Startet 9.September.2006 Jeg skal mulig kjøpe båt i bergen. Og lurer derfor på om noen her vet sånn ca pris på hvor mye det skal koste meg å få båten fra Bergen til Horten. Båten er en 16 fots bayliner. Sitér dette innlegget Link to post
r-edholm Svart 9.September.2006 Del på Facebook Svart 9.September.2006 Det rimeligste alternativet er nok å ta den på henger. Men denne er så pass liten at du kan få den med som returlast på en trailer. Sjekk med transportkontor/lastebilkontor i Bergen eller hjemme hos deg selv. Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 9.September.2006 Del på Facebook Svart 9.September.2006 Prøv Seines Rederi i Bodø. Dei går mellom Oslo/ Horten og Mo i Rana med skrapmetall. Og av og til ein båt på dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Jeg hadde lånt meg en henger og hentet den selv, det blir sikkert mye billigere en og få noen til og frakte den:-) Jeg hørt på pris fra ca Larvik til Sarpsborg og da skulle de ha fra 5000 kr og oppover. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Enig, med siste taler. Jeg sjekket transport av en noe større bayliner fra Halden til Stavanger og det ble fort dyrt. Har du mulighet så leier du deg en båthenger og kjører selv til Bergen og henter den. Så får du sett den også for du gjør oppgjør. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Astor Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Fra Bergen til Sarpsborg koster det 7.500. Transporten bestiller du gjennom Norgesbåt i Sarp. Det var det jeg betalte for min Nord West 900 i høst. Trygg og god transport. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
880 Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Sjekk denne annonsen på Finn. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Espen C Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Han skal også ha ganske mange tusen for en slik tur, jeg har vært i kontakt med han før. Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 (redigert) Hei. Det Astor sier er helt riktig men svigersønnen min ringte til Leca, avdeling Fr.stad og fikk mobilnr til skipperen ombord. Han slo nummeret og fikk kontakt med en hyggelig fyr som skulle ha 5000 for samme turen Beskjeden som skipperen sa hvar at han bare kunne kjøre båten opp til kaien så heiset de den ombord, festet og sikret den før avreise Heira. Redigert 14.September.2006 av heira (see edit history) Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.