Jump to content

BP omtalt på Båtmagasinets forum

ptt

Recommended Posts

Er et noen som har den URL`en hvor man slipper all reklamen?

Det sier vel sitt at de aller fleste tråder har 1-2 og kanskje opptil 10 svar, men bare baatplassen.no blir nevnt i en tråd, så har den tråden snart like mange svar som alle på 1. siden tilsammen. :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Særlig denne uttalelsen, eller kanskje heller advarselen, falt i min smak:

O' dere vantro VP-eiere. Grønnmalinga vil renne av, dieseldyrene vil triumfere i filtrene deres.Anodene vil falle av. For dere er vantro mot den store manualen. Yanmar o'akhbar.

For vi skal komme med plastpest og sulfatering. GPS'en vil ikke lenger være deres veileder, men lede dere ut i fortvilelse og rutefeil. Dere vil røyklegge havna og toppene vil vri seg slik at alle kan se hvor vantro dere er. Yanmar o'akhbar.

:lol: :lol: :lol:

Må visst la skjegget gro igjen!!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Veir ikkje om innlegget fortener å bli sitert, men om det skulle vere "noen som skjønner dette" kunne det vere interessant med ei forklåring!

Fant en nettside som heter "baatplassen.no" , som visstnok skal omhandle båtliv. Er det andre som har sett denne? Makan til oppkok av misunnelse, rasisme og spredning av fordommer mot andre, enten det er båteiere eller folk fra andre verdensdeler, skal en lete lenge etter.

Takke meg til båtmagasinet !

H*n mener i alle fall at folk fra andre verdensdeler ikke kan være båteiere. :lol:

At noen misunner meg prosjektene mine er jo bare naturlig, rasismen er selvfølgelig at vi "kloke" trebåteiere kaller plastfolket for "Tupperware-folket".. :yesnod: og spredningen av fordommer er andre veien...når "Tupperware-folket" skriver seg svette av alle sine fordommer for de flotte trebåtene.

:yesnod:

Slik MÅ det bare være....skjønner H.C. godt jeg..... :wink:

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Takk for den. Det er liksom litt enklere og bedre uten å vente på alle de reklameserverene...

Noen har blitt nevnt tidligere, men jeg kan nevne flere. Båtdilla, Lasse, KAT, Thor osv.
Det er da liv i de fleste nevt her, pålogget i dag og innlegg i dag eller i går, med ett unntak:

Hvor er batdilla ?

Sist pålogget 22/6,

1 innlegg 22/6

4 innlegg 21/6

2 innlegg 19/6

1 innlegg 16/6

3 innlegg 15/6

6 innlegg 14/6

1 innlegg 13/6

7 innlegg 12/6

osv.

Det ble brått stille. Vår venn batdilla kan vel ikke ha trukket inn årene og gått i land ?

Gerhard

Kopierer fra et innlegg høyere oppe:

Men hvorfor har de gamle traverne som hadde noe tyngde, og noe og tilføre baatplassen blitt borte ? Noen har blitt nevnt tidligere, men jeg kan nevne flere. Båtdilla, Lasse, KAT, Thor osv.

Av ren og skjær falsk beskjedenhet trekker jeg fram utsagnet.

"Men hvorfor har de gamle traverne som hadde noe tyngde, og noe og tilføre baatplassen blitt borte ?"

Sjelden har jeg følt meg så opprømt og beæret og jeg måtte tilkalle en kamerat som jeg visste hadde kjølig Champagne liggende. Og den har vi nå kommet halvveis ned i nå. Men som dere alle vet så finnes alltid løsningen på bunnen av flasken. Så muligens melder jeg meg senere i kveld.

Jeg har alltid visst at jeg hadde tyngde, men at jeg tilførte Baatplassen noe viktig har aldri svitsjet inn mellom de to ørene jeg ble født med. Det må være noen som misforstår her.

Skal ihvertfall ta en skål til uansett. Og til forfatteren av de første linjer vil jeg si: "Start spreading the News" eller noe i den duren ville kanskje Frank Sinatra sagt.

KAT

vi må tydeligvis ha en støttegruppe for bortkomne baatplassmedlemmer. Har ikke båtdillas profil for meg, er det noen som kan se når han var sist pålogget. Vi bør sende han IM og be han komme til fornuft igjenn.
Jeg har sjekket profilen hans, han har ikke vært pålogget siden 22/6. Og jeg sendte en IM til han, så får vi se om han dukker opp igjen.

Gerhard

Det ser jo unektelig ut som om innlegget på Båtmagasinet kan være skrevet av deg selv ... lykke til med champagnen. :cheers:

Men nå er nok ikke dette innlegget på Båtmagasinet skrevet av meg. Så falsk er jeg ikke. Jeg ikler meg kun falsk beskjedenhet.

Men den kunne gjerne vært skrevet av "Skipper Worse". Han skal jo ha sverget troskap til en viss "Blind Gudinne". Og der lover han visstnok at "Intet annet enn sannheten skal frem".

KAT

Man blir jo nesten litt bekymmret når folk forsvinner fra Baatplassen over lengre tidsrom...

SITAT FRÅ BÅTMAGASINET:

De som har hatt noe å tilføre Baatplassen er nesten vekk, det er sjelden å se innlegg fra disse. Jeg kan jo nevne: Poseidon, LarsH, Walter, Motordoktoren,

Etter ein rask sjekk ser eg at av desse, er det LarsH som har vore lengst borte. Han har ikkje vore innlogga sidan 6.9. kl 21.59. Han kan vel ikkje ha funne på å dra på båttur? Utan å melde i frå?? :nonod:

Hyggelig at baatplassens medlemmer tar dette med godt humør og hever seg langt over skribenter som H.C.Andersen, som liksom tilfeldig "Fant en nettside som heter "baatplassen.no".

Den som vil vite litt mer om nivået og sakligheten hos andre kan jo sjekke denne tråden: http://www.baat.aller.no/baatweb/website.n...83?OpenDocument

"Snart kommer Havgapet tilbake, som høsten nærmer seg (????????)"

Det tar liksom av etter hvert. Det kunne nesten vært på baatplasse.no :rolleyes::wink:

Redigert av NilsPils (see edit history)

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...