Jump to content

BP omtalt på Båtmagasinets forum

ptt

Recommended Posts

Grunnen til mitt utspill er at jeg mener man må skille mellom snørr og bart her. Hva Andersen mener om baatplassen er likegyldig, men at han framsettet beskyldinger om at baatplassen har rasistisk innhold er ikke greit.

Hos Båtmagasinet står det: Innlegg i diskusjonsgruppen Båtplassen er å regne som meningsytringer på linje med leserbrev.

Andersen legger altså inn et leserbrev til landets største båtblad om at nettstedet baatplassen har rasistisk innhold. Det mener jeg at han enten må dokumentere eller dementere.

Og det er her BM har et stort problem ... i og med at forumløsningen på BM er anonym, får Hans Due ansvaret for alle og enhver injurie som fremsettes på BM sine sider. Med det grensesprengende ufyselige publikum det nettstedet har, skjønner jeg ikke at Due lar det fortsette slik det gjør. Med mindre han gambler på at hans eget forum ikke har injurierende kraft.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Skipper_Worse skrev:
Med mindre han gambler på at hans eget forum ikke har injurierende kraft.

I såfall har BM forsjellig oppfating av sitt eget forum og baatplassen som forum. Vi har tidligere fjernet innhold her på baatplassen fordi BM anså det for å være injurerende. Greit nok det.

Nå har Hr Andersen forklart hvor han mener det rasistiske innholdet befinner seg, så da får vi undersøke det nærmere.

HCA har nok aldri fått synge :" Tri smi kinisiri pi hibri pliss........"

Det er jo også en rasistisk sang som alle barn burde vært skånet for.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Redigert av vikers (see edit history)

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Hva med krydderet som heter "Black boy"?

- Uansett må man jo anta at motivet for å skrive slike innlegg hos BM må være at vedkommende ikke finner seg vel til rette med at andre kan ha et forum de trives med? - eller har fått verbal juling her inne og av den grunn ønsker å "syrevaske" BP hos BM......

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Jeg synes kanskje vi skal være litt forsiktige med å rakke ned på andre som skriver på andre forum. En del er kritiske til det som skrives der - da bør man kanskje passe seg for ikke å komme på samme nivå selv :smiley:

Ethvert forum har sin dynamikk og takt og tone. Første gang noen besøker Baatplassen kan det kanskje være vanskelig å få tak i tonen her. Etterhvert blir man varm i trøya - men det er ikke lett alltid

Kanskje på tide å roe litt ned?

HC Andersen har fortalt eventyr, og eventyret var artig, sjølv om ikkje alle likte å høyre det.

Bongo fra Kongo og negergutten Hoa høyrer fortida til. Yang Dong kjem sterkare tilbake, under eit anna namn og til dobbel pris.

I princesse-nykker-tråden her på BP er det folk som vil løsne fortøyinga på ein båt og la han drive..... Rett nok ikkje konklusjonen til fleirtalet, men nok til at HC Andersen får noko å spinne vidare på.

Og så var det påstanden om at BP-folk har logga seg på nettet i arbeidstida........

Eller den om "skogsmatrosene", den traff i alle fall meg.

Ta kritikken til dykk, med eit smil. Og ta til dykk at det finst solide folk her på forumet, ingen grunn til å tie slikt ihel. Tråden trekker først fram "Poseidon, LarsH, Walter, Motordoktoren, + mange flere" og sidan "Båtdilla, Lasse, KAT, Thor osv". Med slike folk tålest det ein og annan skogsmatros, heldigvis.

:smiley:

Sitat
Ethvert forum har sin dynamikk og takt og tone. Første gang noen besøker Baatplassen kan det kanskje være vanskelig å få tak i tonen her. Etterhvert blir man varm i trøya - men det er ikke lett alltid

rago63 Postet I dag 22:22

-Eller stor....

NilsPils Postet I dag 21:34

Eller rett og slett fått mye juling av gutta i gata da han var liten......

rago63 Postet I dag 20:09

Hva med krydderet som heter "Black boy"?

- Uansett må man jo anta at motivet for å skrive slike innlegg hos BM må være at vedkommende ikke finner seg vel til rette med at andre kan ha et forum de trives med? - eller har fått verbal juling her inne og av den grunn ønsker å "syrevaske" BP hos BM......

Suzuki Postet I dag 19:44

Bongo fra Kongo ?

Den var kanskje politisk den, og ikke rasistisk ?

Suzuki

-----------------------------finito----------------------------------------------------

Er ikke dette eventyr på HCAndersennivå vet ikke jeg :crazy:

skorpo skrev:
Og så var det påstanden om at BP-folk har logga seg på nettet i arbeidstida........

Ja, ærlig talt... det hadde jo vært topp om vi la inn arbeidstiden i profilen vår, slik at man diekte kunne se om vi logget oss på i arbeidstiden....

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...