Jump to content

Hvilke seil?

hansfusa

Recommended Posts

har ein hunter sonata, vurderer å skifte segl til noken regatta segl. hvilke? kva koster?

http://www.lundhsails.se har en helt topp offert online der du kan se hva dian seil koster hos dem.

Jeg har fått sydd regatta seil av pentex platinum hos dem og jeg var utroligt fornøid både med pris og oppfølging. Nå har di og startet med høst kampanje som gir deg ytterligere 15% avslag.

Klikk på offert online på start siden velg din båt, trykk på vis priser så ser du priser på alle ulike materialer som du kan velge mellom til din båt, eller klikk på pakke. Ser att di har ett problem med den som di kaller regatta. Der kommer ikke prisen på genuan med.

Eller det beste er og ringe Peter Lundh så får du en kjempe god veiledning.

Å kjøpe seil er ein "risikosport". Har sendt ut forespørsel til stort sett dei fleste seilmakarane i Norge, og ein del i Sverge. Blir spanande å sjå på responsen. Sist eg fornya segl, var tilbakemeldingane svært forskjellige. Var ikkje alle som svarte ein gong! (Dette var 4 seil til ein 37 fotar - ca 150.000 kr)

No er det kun eit seil som skal kjøpast, så vi får sjå.

Sida til LundhSeil er sympatisk. Greitt å få eit prisestimat direkte på nettet. Går likevel ut frå at også desse er å sjå på som forhandlingspris?

Greitt å få eit prisestimat direkte på nettet. Går likevel ut frå at også desse er å sjå på som forhandlingspris?

Lundh Sails har det absolutt beste nettstedet hva seilmakere angår, og vi får bare håpe på at det får andre seilmakere til å følge opp. Et lite problem med slike sider er at de færreste som kjøper seil kan så mye om hvilket materiale som egner seg best til eget bruk, båt og ønsker.

Nettbutikken til Lundh sender bestillingen til en selger som lager et tilbud, så prisene er nok ikke bindene og sikkert prutbare. Større bestillinger gir større rabatter. :wink:

Min erfaring fra høstens bestilling er at jeg fikk en lærerik diskusjon om seil og valg av duk, et tilbud som var bedre enn tilsvarende seil fra Lundh, og jeg fikk riggen på båten min målt. Hvor fornøyd jeg er når seilene kommer får jeg komme tilbake til. :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...