olvikb Startet 10.September.2006 Del på Facebook Startet 10.September.2006 Hei Jeg har kjøpt meg en båt med trimflapser fra Insta Trim. Den ene flapsen funker ikke. Eieren sa at enheten styres av to magnetventiler som kontrollerer opp/ned. Den forrige eieren sa han hadde prøvd å bytte de to ventlene innbyrdes. Feilen flyttet seg da til den andre siden.... Vet ikke hvor gammel enheten er eller typebetegnelse. Er det noen som vet hvor jeg får tak i reservedeler til denne i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 10.September.2006 Del på Facebook Svart 10.September.2006 http://www.termomarin.no/index.html Prøv her lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 10.September.2006 Del på Facebook Svart 10.September.2006 Sjekk med motorverstedet på Vallø Marina. En kollega hadde samme trøbbel i vår. De hadde flusst med brukte deler der... Som jeg sa til han; Det var jo heldig at mekanikeren der hadde veldig god greie på Insta trim, men kan det være fordi det ikke er noe særlig? Nå har jeg sånne selv da, så det er ingen grunn til å gå i skyttergravene. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
olvikb Svart 17.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2006 FAnt plutselig i en katalog en VELDIG lik pumpe fra en mer kjent produsent... Skal forske litt mer på dette. QL Marine Sitér dette innlegget Link to post
Ardea 870 Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 Nettbåt selger deler til Instatrim Nettbåt Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 QL kjøper av insta-trim.. er ikke mere komplisert enn det, men kjøper du QL koster det mere da, men det sier jo seg selv...! Sitér dette innlegget Link to post
h2o Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 Jama marina i Stavanger har også deler til Instatrim. Har hatt Instatrim på tidligere båt selv, helt kurante trimflaps. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.