Jump to content

Rør fra manifold og svinghjulshus på aqad40B

laserpro

Recommended Posts

...tilpasses "noens" meninger.
Slik jeg ser det er det en dyd av nødvendighet for å få en brrukbar og søkbar historikk. Det er ikke ofte moderatorene griper inn men når de gjør det så er det på sin plass (synes jeg :smiley: ).

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Kontakter du innsender før sensur?
Dette har intet med sensur å gjøre.

Eneste årsak til at vi gjør dette er at medlemmene skal slippe å måtte åpne ett emne for å finne ut av hva det handler om.

Siden vi har alle innlegg samlet i ett forum er det viktig at tittelene beskriver emnet best mulig.

Det gir også posteren bedre muligheter for å få kvalifiserte svar.

Hvis noen skulle føle at vi har rettet tittelen på en feil måte er det bare å kontakte oss.

Kan ikke huske å ha fått noen slike tilbakemeldinger, og vi har rettet titler så lenge BP har eksistert.

Det som er nytt nå er at vi skriver i emnet at tittelen er endret. Årsaken til dette er forklart i det emnet jeg linket til.

Sikker på at dette er originalt? Har ikke noen inngående kjennskap til denne motoren, men kan ikke huske å ha sett slike rør du beskriver.

Har du ett bilde så vil det sikkert være enklere å svare.

Hadde det ikke vært for det med svinghjulshus ville jeg trodd at det var noe en tidligere eier hadde montert for å kunne tappe av saltvann uten at det renner utover motoren.

Et rør med krane ut av eksosmanifolden gir jo mening --- avtapping av kjølevann. Tilsvarende fra svinghjushuset gir ingen mening, for det hverken er eller skal være vann inni der... Er du sikker på at dette røret ikke har en forbindelse til giroljekjøler hvis slik finnes eller andre deler av kjølingen; ev. direkte inn i blokken?

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...