Patnyg Startet 11.September.2006 Del på Facebook Startet 11.September.2006 Da var endelig tiden inne for meg, at jeg nå skal kjøpe meg båt. Bedre sent enn aldri. Til Onsdag kjører jeg fra Horten, og oppover fjellene frem til Haukelidgrend for så å motta båten. Det er en 1998 mod bayliner 1600 capri. (er det noen som har noen forslag på pris kurante båtkrybber av noe slag)? Jeg har tenkt litt på store isopor kvadrater, og så skjære dem til V-bunn form. Eller så så jeg en billig krybbe av noe slag på biltema. Vet ikke om kvaliteten der er tipp topp. Siste valget er da en ordentlig dyr krybbe fra OB wiik. Tar gjerne imot forslag fra dere båtfolk der ute. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret fra Straks båteier. til Krybbe til bayliner 1600 capri? Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om, for mer informasjon se dette innlegget samt Etikette. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Hvis du skal hente den på Haukligrend så kommer den vel på en henger? Hvis du har henger hva skal du da med krybbe? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Patnyg Svart 12.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2006 Vi begge har henger. Men jeg har leid. For dette med å kjøpe denne båten kom plutselig brått på. kjøper måtte møte meg denne uken i steden for neste pga jobb. Så jeg måtte kjappe meg å leie en henger ser du. Og den skal leveres på Torsdag igjen. Vi skal ``overføre`` båten fra en henger til en annen. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Vi skal ``overføre`` båten fra en henger til en annen. Da klarer du deg greit med en halvstor isoporblokk med v-spor og eventuelt noen Lecablokker + en del treklosser. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 12.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.September.2006 Ja, eller så kan jeg bruke noen gamle gummidekk som er rene og pene for småstein i spor og slikt? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Går sikkert bra det også. Det viktigste er jo at båten ligger stødig og i ca riktig høyde når du drar den av og på hengerne. Og det skal ikke all verdens remedier til for å klare det. I verste fall får en improvisere litt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.