Concorde Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Hei alle sammen! Lurer på om det finnes låsbare Snapdavider eller er det noen som har en ide/erfaring å dele med oss? Jeg fikk stjålet Zodiac`en så nå ser jeg etter en mulighet får å få låst den fast. Quote Link to post
koh Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Hei ! Jeg bruker en plastbelagt wire med løkker i begge ender + en hengelås, og låser den fast til badeplattformen . -ko Quote Link to post
Victora III Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 (edited) Jeg bruker kjetting med hengelås, men det er jo selvsagt bare å kappe ringen på jolla som den er festet i... . Vanskelig å stoppe tyver som først har bestemt seg... Edited September 12, 2006 by Swande (see edit history) Quote Link to post
Bitteliten Posted September 12, 2006 Share Posted September 12, 2006 Jeg låser jolla gjennom de pålimte snap davit festene og til en pullert på båten. Ingen av delene er enkle å demontere. Jeg bruker da en wire lås Quote Link to post
c-marime tendy 11 Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 jeg har prøv det en gang det fungerte bra Quote Link to post
Hansi Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Bruker plastbelagt ( 2 ) wire låst fast til pullert og badeleider. Foreløpig fungert greit. Quote Link to post
Recommended Posts