Concorde Startet 12.September.2006 Link til dette innlegget Startet 12.September.2006 Hei alle sammen! Lurer på om det finnes låsbare Snapdavider eller er det noen som har en ide/erfaring å dele med oss? Jeg fikk stjålet Zodiac`en så nå ser jeg etter en mulighet får å få låst den fast. Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 12.September.2006 Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 Hei ! Jeg bruker en plastbelagt wire med løkker i begge ender + en hengelås, og låser den fast til badeplattformen . -ko Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 12.September.2006 Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 (redigert) Jeg bruker kjetting med hengelås, men det er jo selvsagt bare å kappe ringen på jolla som den er festet i... . Vanskelig å stoppe tyver som først har bestemt seg... Redigert 12.September.2006 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.September.2006 Link til dette innlegget Svart 12.September.2006 Jeg låser jolla gjennom de pålimte snap davit festene og til en pullert på båten. Ingen av delene er enkle å demontere. Jeg bruker da en wire lås Sitér dette innlegget Link to post
c-marime tendy 11 Svart 15.September.2006 Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 jeg har prøv det en gang det fungerte bra Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 15.September.2006 Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 Bruker plastbelagt ( 2 ) wire låst fast til pullert og badeleider. Foreløpig fungert greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.