jm Startet 13.September.2006 Del på Facebook Startet 13.September.2006 Har en Ardic 432 dieselvarmer som jeg har montert inn. Det jeg er usikker på er lengda på eksos-slangen. Har nå en "kveil" på ca. 2,5 m før gjennomføring i skutesiden. Er det en fordel med kortest mulig lengde på eksosslangen, eller skal den ha en viss lengde før gjennomføring ut? (Tenker da først og fremst mht. temperatur i gjennomføringssflensen i skutesiden). Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 13.September.2006 Del på Facebook Svart 13.September.2006 Avgasslangen skal min. være 1 meter og max. 2,25 meter Cikeline Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 13.September.2006 Del på Facebook Svart 13.September.2006 Da jeg nylig monterte eberen fikk jeg beskjed på at det var best med hele lengden som fulgte med, men at den kunne kappes til en viss minimums lengde. Jeg dyttet hele eksoslangen oppunder dekk i en stooor bukt, da den er meget godt isolert originalt fra fabrikken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.