Jump to content

Ny innredning av snekke

roy_n

Recommended Posts

Høres greit ut det, men du må matte ned etter beising da fineren også reiser bust. Men det visste du sikkert.

Belegg blir jo en del rimeligere, vurderer dette sjøl i på dørk innendørs men er usikker.

Jeg skal do gjøre ett forsøk på juksenater ala svart sprittusj, har sett dette på nettet ett sted men finner det ikke igjen

Her er an annen rimelig måte og gjøre det på

Det jeg syns blir litt feil med de ferdige natede platene, er at man ikke får nat i endene.

Men lager man dem som forslått over kan man få det som man vil :smash:

Jeg skal prøve meg på og lage nater med tusj, bare for og se hvordan det blir.

Da lakker jeg ett strøk, tegner opp natene og lakker 2 strøk.

Blir ikke det slik jeg har tenkt meg, vil jeg frese spor og nate med Tec7 f.eks

Dybde har jeg ikke tenkt på, men finér er det jo ikke særlig bevegelse i så det blir grunne nater.

5 mm kanskje? men det er det nok ok og få flere innspill på

Det er ikke stol på begge sider,har planer om et lite pentry eller arbeidsbenk med kokeapperat.Tenkte litt på butan apperat den typen de selger på biltema.Har også fundert på om jeg skulle prøvd å få plass til en vask,men klarer ikke finne en som er liten nok.

Mulig jeg lager en selv i vinter. Er faglært blikkenslager så det kan jo bli morro å prøve gammle kunster igjen.

roy_n :flag:

• 3 uker senere...

Legger ut noen bilder etter beisingen.Nå gjenstår det lakking og lister samt dørk, men der har jeg gått i tankeboksen vet ikke hva jeg skal bruke, nautolex eller lime på plater å lage nater.

ror.jpg

skap.jpg

motor_k.jpg

telt.jpg

Slenger ved et bilde av den nye båt garagen min,betalte kr 2000,- for den meget pent brukt.

roy_n

Redigert av roy_n (see edit history)

Har samme garasje i år jeg også, men den er ikke høy nok.

Så den er stablet opp på blokker, og da må jeg lage til vegger av pressening tror jeg.

Skal bli spennende og se hvordan finéren din blir når du får lakket og listet, tror det blir bra jeg. :smiley:

Jeg har vært og hentet noe mere matrialer for båtbygging i dag, så får jeg se hvor langt jeg kommer denne uka

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...