horg Startet 14.September.2006 Del på Facebook Startet 14.September.2006 Hei, er det noen som vet om mek.verksteder som reparerer messing propeller i Vestfold/Telemark mvh. Horg Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Hei horg:Det er noen flinke karer i Arendal jeg husker ikke navnet i farten,men kommer sikkert på det. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Winrace Propellers?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
JanS/EIR Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Winrace har godt rykte her oppe også! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
ollebollenor Svart 15.September.2006 Del på Facebook Svart 15.September.2006 Du kan jo høre med disse guttæne ,riktignok i sarp men propellen kan jo sendes med posten Dyktige karer med lang erfaring på propell. propellservice Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Hasla 26 Svart 7.Januar.2007 Del på Facebook Svart 7.Januar.2007 Jeg har brukt proppel service og er fonøyd de klarer det meste eneste minus det tar litt tid,men siden det er vinter så haster det ikke forhåpentligvis.Bare og ringe og sende den men de er bare åpne på mandager nå i vinter.Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
D5LA Svart 7.Januar.2007 Del på Facebook Svart 7.Januar.2007 Vedr. repp av propeller. Øystein Asdal i Porsgrund har ca. 30 års erfarin med rep av propeller. Mulig han driver på enda. Hilsen D5LA Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.