Skaaden Startet 16.September.2006 Del på Facebook Startet 16.September.2006 Nå er det en drøy stund siden jeg har vært aktiv her på forumet. Vel, i mellomtiden har jeg påbegynt studiene mine ved ntnu i Trondheim, hvilket som jeg stortrives med! I tillegg har jeg også gått til anskaffelse av et nytt fartøy, nærmere bestemt en Piraya 24(22 fot). Noen som kjenner noe til denne? Jeg kjøpte den i vinter, og har hatt stor glede av den hele sommeren! Synes den går meget godt på kryss, den går også bra i endel sjø. Må også nevne at størrelsen innvendig er forbausende stor. Skroget er relativt likt maxi68 sitt, men med litt andre løsninger innvendig. Den ble forresten kjøpt på Orust i Sverige. Bildet nedenfor er ikke av min, men en helt identisk en. hjemmeside Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 16.September.2006 Del på Facebook Svart 16.September.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret fra Hei igjen! til Hei igjen! - Piraya 24, noen som kjenner noe til denne? Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om, for mer informasjon se dette innlegget samt Etikette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.