lofot2 Startet 16.September.2006 Link til dette innlegget Startet 16.September.2006 Kjøpte en brukt 50 hk mariner 4t. Under transport lå den på feil side, så det er mulig at det har kommet olje på feile plasser. Motoren starter fint, men etter 1 min på full gass begynner den å fuske/nesten stoppe. Når jeg tar av pluggene er det olje på den øverste. Har gjort rein pluggene minst 10 ganger men det samme gjentar seg. Har også byttet plugger. virker som om den bare går på 2 sylindre når dette skjer. Kan det være feil med ventiler/oljeringer? : Takknemlig for svar Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 16.September.2006 Link til dette innlegget Svart 16.September.2006 Har du prøvd å ta ut alle pluggene og kjøre den litt på starteren for å blåse ut all oljen som fortsatt kansje finnes inni sylinderne ? Sitér dette innlegget Link to post
lofot2 Svart 16.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2006 Har kjørt den på starteren uten plugger. Har også hatt motoren i gang ca 1 time siden den lå på feil side . Burde ikke denne oljen være borte nå. Sitér dette innlegget Link to post
c-marime tendy 11 Svart 16.September.2006 Link til dette innlegget Svart 16.September.2006 jeg pleier å la den stå ifred i et døgn før jeg starter den igjen! deretter kjører jeg den godt ca 1time. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.