Jamo Startet 8.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2003 Hovedredningssentralen på Sola får penger til å senke utrykningstiden fra en time til 15 minutt Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 9.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2003 Mulig jeg ikke er helt oppdatert, men er ikke Hovedredningssentralen kontinuerlig bemannet. Har de noen utrykningstid da????? mvh Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Jamo Svart 9.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2003 Mulig jeg ikke er helt oppdatert, men er ikke Hovedredningssentralen kontinuerlig bemannet. Har de noen utrykningstid da????? mvh En time tar det fra alarmen går til de er klar til å rykke ut. Hjemmevakt Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 9.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2003 Nå tror jeg vi blander sammen Sea King'en og HRS Sola. HRS Sola er bemannet hele tiden. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Jamo Svart 9.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2003 Nå tror jeg vi blander sammen Sea King'en og HRS Sola. HRS Sola er bemannet hele tiden. Stemmer det , det er pilotene på sea Kingen som har hjemmevakt om kvelden og i helgene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.