marcus^ Startet 18.September.2006 Del på Facebook Startet 18.September.2006 Hvor lenge varer egentlig båtsesongen? Noen som har begynt å ta opp båtene sine enda? Havna oppgir 1.mai til 31.oktober. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 (redigert) Båtsesongen varer fra du setter ut båten til rett etter at du har tatt den opp igjen :-) Premissene for utsetting/opptaking varierer fra kaptein til kaptein.. Joda310 Redigert 18.September.2006 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Astor Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 Båtsesongens varighet er avhengig av hva slags båt du har. Jeg har en lukket båt. En Nord West 900, fullisolert og beregnet for bruk hele året. Dette har jeg prøvd og det fungerer helt utmerket. En kallesjebåt som de aller felste besitter har gjerne sesongen fra påske til begynnelsen av oktober. Før og etter denne tiden begynner det å bli småkaldt ombord i disse båtene. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Skipper Worse Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 24 måneder i året Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
LALUNA II Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 24 måneder i året Dvs 12 månder til båten og 12 månder her i forumet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Skipper Worse Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 Den tok du, ja! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Tine IV Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 Har ikke lukket båt , men bruker den hele året .Kun isen som setter stopper for turer .Første turen for året som økosjefen er med er som regel påsken , har jo lugarer med dører men ikke kaldt ute under kalesje heller .Webaston varmer det godt opp . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Frøken Fryd Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 (redigert) 24 måneder i året Julenissen kommer. Kan ikke gå glipp av det, vet du!! I alle fall ikke jeg, som har vært snill i hele år. 24 måneder minus de to julaftene Redigert 18.September.2006 av Bayliner 3258 1996 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.