JanB Svart 24.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Og med Worses argumentasjon hjalp det: Etter ein litt sint (i alle fall bestemt...) mail frå meg, fekk eg i dag dette svaret frå min kontakt i Gjensidige: Hei! Båten er forsikret, og du trenger ikke fremlegge noe installasjonsbevis eller øvrig dokumentasjon. Beklager dersom du har følt deg lurt, jeg har i hvertfall handlet i god tro hele tiden. Lykke til med båten! Så då er alt i orden og eg har ingenting å utsetja på Gjensidige, - i alle fall inntil dei finn på nye sprell. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
o.b.lix Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 (redigert) Så då er alt i orden og eg har ingenting å utsetja på Gjensidige, - i alle fall inntil dei finn på nye sprell. Og eg legg merke til at det gikk fra "Gjenstridige" til "Gjensidige" igjen... Redigert 24.Oktober.2006 av o.b.lix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 24.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 (redigert) Og eg legg merke til at det gikk fra "Gjenstridige" til "Gjensidige" igjen... You got the point! Tiden går, Gjensidige består! Redigert 24.Oktober.2006 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2006 Gode greier, janb!! Det er alltid kjekt når fornuft og vett vinner frem. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.