Jump to content

Rør for tillaging av targabøyle


Birchwood 320

Recommended Posts

Pass på å ha utstyr og rør liggende i båten. Vi møtes nok på Husnes i løpet av høsten og jeg har naturligvis rikelig med arbeid til deg .. :lol: :lol: :lol:

 

Du skal ikke se vekk ifra at du kan starte en liten hjemme bedrift nå wellcraft! Jeg går og i slike tanker men det får vente en stund nå. Har tegnet en targabøyla ala de som er på viknes1030, men jeg har tenkt og lage den i 2xrustfri rør samt med en fin vinkling på hele stasen. Ser fint ut på tegnebrettet(dvs blokka jeg har på toalettet) Men jeg har ikke råd til en slik flott rørbøyer....

HAr tenkt og plasserer min ny innkjøpte gummibåt på taket, jeg har targabøylen men trenger da en bakre bøyle og!

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Henter frem denne tråden for å finne ut hvordan prosjektet til 'Birchwood 33' gikk. Har selv et liknende prosjekt på gang, og har gått til innkjøp av Biltema's rørbøyer. Det første forsøket på å bøye rør uten å fylle i sand gikk ikke så bra. Røret klappet sammen på midten. Skal finne egnet sand og prøve på nytt.

 

Vil sette pris på om dere som har prøvd dette kan fortelle hvordan dere gikk frem, og hvordan resultatet ble.

Link to post
Share on other sites

Om man ønsker et hvilketsomhelst beslag eller form for bøyler trapper plattformer, så er Suntec i tvedestrand veldig flinke. De lagde en fin bøyle til instrumentpoden min i vår, og har tidligere lagd badeplattform med stige. Jeg lagde tegninger med mål og fikk tilbake ferdig produkt, klar til å montere. Ta kontakt med :Ssuntec snakk evt med Audun! :flag: Det blir lett like rimelig som alternativet over, med innkjøp av verktøy og deler.

Aileen ll

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...