Jump to content

Ja da skal nybåten hentes ;)

Tine IV

Recommended Posts

Etter endel tlf og en tur for og se på båten er saken biff ,er kun prøveturen og underskrift av kontrakta som står igjen nå . Reiser til østfold i morgen med toget og blir hente på starsjon i Halden .Så er det en prøvetur til og en igjennom gang til sånn for all sikkerhet skyld , og en liten underskrift så er saken klar .Regner med at det ikke dukker opp noe nå så , har vært en laaaang uke med mye grubbling og hodepine , men nå gleder jeg meg så det holder . Kommer inn i klubben for hekkbølger og sigar røyk på pjolterrterassen jeg også nå da , og ikke minst endelig vil noe si inn i lukket avd ;) Båten er mye slitt inne , blir innkjøp av mye sandpappir og div annet småtteri .Men elektriske og motor ser veldig bra ut .Båten en Årø 30 m/FB Volvo TDA 200 HK med mye utstyr , litt rart for det var endel utsyr mere enn det var i anonnsen . Men gjør ikke noe det da , håper jeg får sove litt i natt nå da . Kommer vel tilbake med raport om hjemmturen vis alt går som det skal

Tine II eller III :wink:

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Kommer inn i klubben for hekkbølger og sigar røyk på pjolterrterassen jeg også nå da , og ikke minst endelig vil noe si inn i lukket avd ;)

Velkommen skal du være Runo, og gratulerer til deg og ØS. Vi gleder oss på deres vegne.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Blir dette Tine III ?

:seeya:

Har jo hatt noen båter og Tine I er dattra , men kansje den bare rett å slett skal hete Tine II . Håper bare alt går etter planen nå så , er et stykke hjem så blir sikkert en natt på Hankø eller der omkring :Spørs jo når jeg kommer meg avgårde fra Halden da .

TUSEN TAKK for gratulasjonene :cheers:

Tine II

Litt seint å spørre kansje ,vis det ikke er nett på veien da (toget) .Noen som veit første mulighet for bunkring av diesel ? Mener det er noe under Svinesunds brua , er vist dårlig med suppe på båten . Så kan ikke være langt å gå , kansje lurast å gå opp til Halden for å være sikker ? Hvis det er noe der da og det må det vel være ....

Tine II

Gratulerer med ny båt, det er en deilig følelse å ha det... :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Gratulerer så mye med valg av en kjempebåt :cheers::flag:

Vi gleder oss til å ta den i øyensyn,men det blir vel ikke før neste BP treff i Horten.

Angående dieselfylling så er det en i gjestehavna i Halden, var der å fylte i våres.

Ellers er det en på din vei oppover på Kjøkøy,under brua.

Mannskapet på Quantum

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...