Tine IV Startet 21.September.2006 Link til dette innlegget Startet 21.September.2006 Etter endel tlf og en tur for og se på båten er saken biff ,er kun prøveturen og underskrift av kontrakta som står igjen nå . Reiser til østfold i morgen med toget og blir hente på starsjon i Halden .Så er det en prøvetur til og en igjennom gang til sånn for all sikkerhet skyld , og en liten underskrift så er saken klar .Regner med at det ikke dukker opp noe nå så , har vært en laaaang uke med mye grubbling og hodepine , men nå gleder jeg meg så det holder . Kommer inn i klubben for hekkbølger og sigar røyk på pjolterrterassen jeg også nå da , og ikke minst endelig vil noe si inn i lukket avd ;) Båten er mye slitt inne , blir innkjøp av mye sandpappir og div annet småtteri .Men elektriske og motor ser veldig bra ut .Båten en Årø 30 m/FB Volvo TDA 200 HK med mye utstyr , litt rart for det var endel utsyr mere enn det var i anonnsen . Men gjør ikke noe det da , håper jeg får sove litt i natt nå da . Kommer vel tilbake med raport om hjemmturen vis alt går som det skal Tine II eller III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
At-le Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Hei. Gratulerer ny båten. Sees i Hortentreffet neste år!! At-le Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 (redigert) Ja, her virker det som det bare er å stille seg i gratulasjonskøen. - og ut fra bildene i annonsen ser det ut til at du får et skikkelig "romskip"! Lykke til med formalitetene og hjembringelsen! Redigert 21.September.2006 av Arvid_A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Kommer inn i klubben for hekkbølger og sigar røyk på pjolterrterassen jeg også nå da , og ikke minst endelig vil noe si inn i lukket avd ;) Velkommen skal du være Runo, og gratulerer til deg og ØS. Vi gleder oss på deres vegne. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
baatsman Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulerer med ny båt, her har du fått deg en flott båt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Stigt:-) Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulrer med ny båt. Vi skal også overta nyervervelsen i morgen og seile henne til sin nye havn, vi gleder oss som småunger på julekvelden. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulerer en masse, det er nok flere som kunne tenke seg en "tur i lukket avdeling". Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Trophy Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
M/S Bastard Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulerer med ny båt, Årø er vel noe du har siklet på en stund Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 ---> ---> Blir dette Tine III ? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Alvito Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 21.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Blir dette Tine III ? Har jo hatt noen båter og Tine I er dattra , men kansje den bare rett å slett skal hete Tine II . Håper bare alt går etter planen nå så , er et stykke hjem så blir sikkert en natt på Hankø eller der omkring :Spørs jo når jeg kommer meg avgårde fra Halden da . TUSEN TAKK for gratulasjonene Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
GeirFrode Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulerer med "ny" båt! Ser ut til at du kan nyte å sitte på flybridgen fra første tur! Er meldt lite vind og 20 grader i morgen. Ikke verst det til å være så langt ute i September.. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Velkommen i den faconnable CBC-Deks Clubben!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
ter-av Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulerer - og takk for sist. Hyggelig at det ble den båten du snakket om forrige helg i Horten. Dette blir bra! Vi sees nok i havna før vintern setter inn. mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bitteliten Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulerer med staselig båt Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 21.September.2006 Link til dette innlegget Svart 21.September.2006 Gratulerer med ny båt! Velkommen i de lukkedes rekker. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 22.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2006 Litt seint å spørre kansje ,vis det ikke er nett på veien da (toget) .Noen som veit første mulighet for bunkring av diesel ? Mener det er noe under Svinesunds brua , er vist dårlig med suppe på båten . Så kan ikke være langt å gå , kansje lurast å gå opp til Halden for å være sikker ? Hvis det er noe der da og det må det vel være .... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Slagskibet Svart 22.September.2006 Link til dette innlegget Svart 22.September.2006 Gratulerer Tine II. Angående dieselfylling så kan vel selger guide deg til høvelige steder i nærheten ? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 22.September.2006 Link til dette innlegget Svart 22.September.2006 Gratulerer med ny båt, det er en deilig følelse å ha det... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Spitfire Svart 22.September.2006 Link til dette innlegget Svart 22.September.2006 (redigert) Vet ikke om det er helt den veien du skal, men er ikke langt unna... Det er en bensinstasjon i Fredrikstad. Den ligger i Tordenskjoldsgate og har pumper ved vannet. EDIT: Gratulerer med ny båt forresten.... Christian Redigert 22.September.2006 av Spitfire (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 22.September.2006 Link til dette innlegget Svart 22.September.2006 Gratulerer så mye med valg av en kjempebåt Vi gleder oss til å ta den i øyensyn,men det blir vel ikke før neste BP treff i Horten. Angående dieselfylling så er det en i gjestehavna i Halden, var der å fylte i våres. Ellers er det en på din vei oppover på Kjøkøy,under brua. Mannskapet på Quantum Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
ELISE 1 Svart 22.September.2006 Link til dette innlegget Svart 22.September.2006 Grattis, du får si ifra når den er på plass. Sitér dette innlegget Hanto 24 Link to post
Baywatch Svart 22.September.2006 Link til dette innlegget Svart 22.September.2006 Gratulerer så mye med nybåten! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 22.September.2006 Link til dette innlegget Svart 22.September.2006 Ellers har du bensinpåfyling ved Herføl, Skjærhalden. Skal du fylle mye Bukta handel på Papper eller den flytende båten i østelva, Fredrikstad. Du får en fin dag. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.