Jump to content

Bytt navn til Ingars koseklubb!

stopsign

Recommended Posts

Hvordan i alle dager ble denne tråden på snedig og mirakuløst vis hentet opp fra dypet ?

Fikk nesten sjokk når jeg så hoppet fra 2002-2008 :eek:

Vel, vel :-)

Det bare beviser at databasen er dyp og saklig i sitt innhold. Noen leter og finner... :smiley:

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Jeg har ikke så mange kommentarer til denne tråden.

Jeg vet ikke hvor mange av medlemmene her på BP som følger med på tilsvarende internasjonale tråder. Jeg har lest endel i båtforum i USA, England, Sverige, Danmark, Tyskland og Australia. Jeg lurer på om medlemmene på Båtplassen mener at BP er dårligere enn de vi finner i andre land?

@roaldbj

Hvilke internasjonale båtfora kan du anbefale? Mest interessert i Tyskland/England

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Har bare lyst til å si en ting i denne sammenhengen.

En ting er at noen ønsker å provosere og har en mening om at diskusjonene er for saklige, informative, løsningsorienterte og hyggelige. Det får så være, men å trekke Ingars navn inn i dette blir for meg et slag under beltestedet og totalt usaklig.

Ingar har hatt en genuin interresse av å dele sin og andres båtinterresse og erfaring, ved å starte opp dette nettstedet. Derfor ønsker jeg å skryte av de som er med å bidrar på dette forumet, til at vi alle har et sted å utveksle og dele erfaringer og meninger.

Gjør negativt til positivt, og overse usakligheter og personangrep :yesnod:

Mvh

Hot Johnsen

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...