lofot2 Startet 26.September.2006 Del på Facebook Startet 26.September.2006 Har nettopp solgt en 2 takts Suzuki 30hk 98 mod. Kjøper ringer å spør meg om det er normalt at kontrollstrålen skal ha en temp på rundt 30-40 C etter 10-15 min. Dette er jeg ikke sikker på. Er det noen som har greie på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 26.September.2006 Del på Facebook Svart 26.September.2006 Hei dette har jeg ikke greie på men mine motorer har hatt en lunk på strålen så dette er nok riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 26.September.2006 Del på Facebook Svart 26.September.2006 For meg høres det riktig ut. I hvertfall er det noe sånn på mine motorer! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
lofot2 Svart 26.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2006 Takk for svar. Da skal jeg ringe kjøperen og berolige han. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.