M/S Bastard Startet 13.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2003 Noen som er fornøyd med denne krybba ilas krybbe Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 13.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Jeg har en som ligner. Forsåvidt en kurant sak. Det eneste jeg ikke liker ved min krybbe er løsningen med en liten sett-skrue til låsing av røret som er justerbart i høyden på sidestøttene. Dette synes jeg virker litt i svakeste laget. Båten min veier over 4 tonn, så jeg tror den trykker på litt på sidestøtten hvis det blåser skikkelig. Derfor har jeg satt under en isoporblokk på hver side helt akter for ekstra støtte. Ene naboen min på opplagsplassen har akkurat maken krybbe som du beskriver. Ser ut til at det er helt maken løsning på sidestøttene som på min. Det ligger en Marex Holiday? oppi. Han har ikke forsterket noe,så jeg håper den holder vinteren igjennom!!!?? Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 13.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Hei Synes det ser ut til å være svært lite støtte i lengderetningen, eller er det meningen at det skal monteres noe mer enn det som vises på bildet? Mvh Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
M/S Bastard Svart 13.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Hei Synes det ser ut til å være svært lite støtte i lengderetningen, eller er det meningen at det skal monteres noe mer enn det som vises på bildet?[ der kan man legge inn trestokker eller noe lignende hvis man trenger det. Men man har ca. 50 cm i lengderetningen på hver krybbe . Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 13.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Har brukt høy Ilas krybbe i flere år nå og er veldig fornøyd. Rask å sette opp og lett å stue vekk. Hvis du er redd for at settskruene ikke holder, vet jeg at noen har satt slangeklemme på det øverste røret helt ned til der det går ned i det nederste. Det går også å sette en støtte under benene. Jeg bare drar etter litt en stund etter at båten er satt i krybba. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Høres lovende ut denne krybba da! Litt dyr investering for 2-3 uker på land i året men noe må man jo bruke penger på da. Jeg skal ha båten ute i vinter uansett men ordentlige krybber er nå bedre enn hjemmesnekra bukker. Bukker er forøvrig greie nok men ikke like lett og stue bort. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 13.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Høres lovende ut denne krybba da!Litt dyr investering for 2-3 uker på land i året men noe må man jo bruke penger på da. Hva er så prisen for denne herligheten Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
M/S Bastard Svart 13.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Hvis jeg husker riktig var det 5200,- for paret hos Båtsenteret Holmestrand Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 13.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 Ligner Andres Torp sin. Jeg ga 4200.- for den i fjor høst. Andres Torp, Undrumsdal, Våle, 33 06 30 10. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 var det stor stor diameter på røret på den? Det er det på disse. Dessuten så får jeg delt opp beløpet der jeg handler. Jeg er nemlig arbeidsledig for tiden og har ikke all verdens med penger. Trist og ikke ha jobb gitt Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 13.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2003 var det stor stor diameter på røret på den?Du tenker på de utvendig, nesten loddrette, justerbare rørene: 34 mm på det ytterste og 26 på det innerste. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2003 Da er denne kraftigere. tror det var 2 tonn på bukken (pr.bukk) Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 14.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2003 Jeg har denne krybben og jeg er fornøyd. Jeg setter ekstra støtte under "hengselet" på hvert rør, dette etter råd fra forsikringsselskapet. I tillegg er krybben enkel å ha med å gjøre når den skal lagres, ikke kast skruene som sitter ytterst på rørene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.