Jump to content

Er denne krybba bra?

M/S Bastard

Recommended Posts

Jeg har en som ligner. Forsåvidt en kurant sak. Det eneste jeg ikke liker ved min krybbe er løsningen med en liten sett-skrue til låsing av røret som er justerbart i høyden på sidestøttene. Dette synes jeg virker litt i svakeste laget. Båten min veier over 4 tonn, så jeg tror den trykker på litt på sidestøtten hvis det blåser skikkelig. Derfor har jeg satt under en isoporblokk på hver side helt akter for ekstra støtte.

Ene naboen min på opplagsplassen har akkurat maken krybbe som du beskriver. Ser ut til at det er helt maken løsning på sidestøttene som på min. Det ligger en Marex Holiday? oppi. Han har ikke forsterket noe,så jeg håper den holder vinteren igjennom!!!??  :smiley:

Har brukt høy Ilas krybbe i flere år nå og er veldig fornøyd. Rask å sette opp og lett å stue vekk. Hvis du er redd for at settskruene ikke holder, vet jeg at noen har satt slangeklemme på det øverste røret helt ned til der det går ned i det nederste. Det går også å sette en støtte under benene. Jeg bare drar etter litt en stund etter at båten er satt i krybba.

Høres lovende ut denne krybba da!

Litt dyr investering for 2-3 uker på land i året men noe må man jo bruke penger på da.

Hva er så prisen for denne herligheten

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...