SF Startet 28.September.2006 Del på Facebook Startet 28.September.2006 (redigert) Hei, er det noen som var på messa til Telemark Lystbåtformidling i helga? Jeg vurderer en båt derfra og vil gjene komme i kontakt med noen som har sett på det som ble stilt ut. Vurderer en biltur for å se på en båt denne til helga, men vil gjerne høre om det er vært turen. Fint om dere kunne ta kontakt på IM. PS! ønsker selvsagt kontakt med personer som er ikke har interesser i Telemark Lystbåtformidling eller båter de har for salg. Ønsker en objektiv vurdering av førsteintrykk av en konkret båt. Noen som kan hjelpe Redigert 28.September.2006 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Sydvesten Svart 28.September.2006 Del på Facebook Svart 28.September.2006 Send meg en IM så kan jeg stikke bortom, det er kun en liten km fra meg og til Telemark Lystbåt... kan dra bortom i morgen en snartur for et første inntrykk, men drar på på båttur på ettermiddagen.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
SF Svart 28.September.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2006 Det hadde vært fint Sydvesten, jeg har sendt deg en IM. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.