sea Startet 28.September.2006 Del på Facebook Startet 28.September.2006 Hei er det noen som har erfaring med 12 volts kraftblokk/teinehaler. Merke,fordeler,ulemper alt mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 29.September.2006 Del på Facebook Svart 29.September.2006 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...pos=1&tot=1 Kanskje en teinehaler med bensinmotor kan være like bra? Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 29.September.2006 Del på Facebook Svart 29.September.2006 (redigert) Jeg hadde spørsmål om teinehalere tidligere i en annen tråd, men fikk dessverre ikke mange svar da.... Redigert 29.September.2006 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.September.2006 Del på Facebook Svart 29.September.2006 Hvis man har behov for, ønske om, en teinehaler så er det vel fordi man har mange teiner? Blir det ikke da et problem med strømtilførsel hvis man har en 12 volts kraftblokk? Så sa i hvertfall "min" lokale hummerfisker som drar maaaange teiner og kun med håndkraft! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Sydvesten Svart 29.September.2006 Del på Facebook Svart 29.September.2006 Tja, om en har mange teiner eller dårlig rygg f.eks. kan jo være så ymse det.. som ikke jeg skal spekulere i eller ha noen mening om... Men de som har behov for mye strøm installerer jo gjerne et brukbart kraftverk til motoren... en 125A dynamo hjelper jo litt... den klarer jo å gi en god kW og vel så det på en god dag.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.