Philonica III Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 Hei Er det kun Garmin sin gps sensor som kan brukes sammen med BlueChart v8.0 på pc? Reidar Quote Link to post
goggen Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 (edited) I utgangspunktet er det det. Det finnes imidlertid noen dataprogrammer som gjør at andre også kan benyttes. Jeg prøvde det selv, men fikk det ikke til og endte med å kjøpe en Garmin GPS... Edited September 29, 2006 by goggen (see edit history) Quote Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Philonica III Posted September 29, 2006 Author Share Posted September 29, 2006 I utgangspunktet er det det. Det finnes imidlertid noen dataprogrammer som gjør at andre også kan benyttes. Jeg prøvde det selv, men fikk det ikke til og endte med å kjøpe en Garmin GPS... Kan du fortelle meg hva for program du mener? Reidar Quote Link to post
goggen Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Det skal kunne fungere med et program som heter GPSProxyPC som kan lastes ned gratis fra nettet. Se ev. denne tråden. Jeg fikk det altså ikke til....... Quote Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Espen C Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Man kan laste ned et program som heter Franson GpsGate http://franson.com/index.asp som er en slags virtuell Garmin Gps noe som gjør at alle Gpser blir gjenkjent av programmet som en Garmin Quote Link to post
Amalie Posted November 11, 2006 Share Posted November 11, 2006 Jepp. Jeg testet nettopp. Det fungerer som et skudd - ikke no knussel i det hele tatt! Quote _ Link to post
Recommended Posts