KAT Startet 14.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2003 Hei, Har lastet ned OziExplorer, gratisversjonen. Har fått scannet inn noen kart og fått kalibrert de. Men når jeg skal lukke et kart og når jeg skal hente nye kart crasher programmet totalt. Dette skjer nesten hver gang. Må bute maskinen og starte den opp igjen. Har Windows 2000. Hva kan være galt, har noen andre lignende erfaringer. Må jeg oppgradere til fullversjonen? Sliter også med å få til sømløs overgang mellom kartene. KAT Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 14.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2003 Har selv brukt Ozi i år&dag uten liknende problemer, men det første som slo meg var at det kanskje har noe med at du kjører demoversjonen og da også med mere enn de 2-4? kalibreringspunktene demoen aksepterer??? Ellers burde du stille spørsmålet på denne siden:http://www.gps.no/forum/default.asp Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 14.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2003 Har selv brukt Ozi i år&dag uten liknende problemer, men det første som slo meg var at det kanskje har noe med at du kjører demoversjonen og da også med mere enn de 2-4? kalibreringspunktene demoen aksepterer???HeiHar prøvd alt. Demoversjonen aksepterer bare 2 punkter. Har slettet og reinstallert uten at det hjalp. Kan ikke finne noen hjelp hverken på "hjelp" eller på hjemmesiden til OziExplorer. Prøver på GPS.no. KAT Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.