my lady Startet 1.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2006 hei på dere båtfolk. dette er mitt første innlegg.det jeg lurer på er om det lønner seg å bytte glidlåser på kalesjen eller kjøpe ny kalesje jeg har en master 680 og må bytte ut 6 låser på ca en meter`s lengder.og hvor kan dette gjøres i område drammen/vestfossen/hokksund/kongsberg mvh may lady. Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 1.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2006 Velkommen til båtplassen, my lady. Du kan ringe til Stein Stenshorne 32 75 76 62 og spørre på pris. Han driver med rep. av kalesjer. Lykke til. Pellegutten. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2006 Velkommen!! Jeg fikk skiftet ut fem glidelåser på min forrige båt, kom vel på rundt 200,- pr glidelås. Så det svarer seg så absolutt ja! En ny kalesje pleier å koste fra 7 til 10.000,-, alt etter størrelse. Så hvis du med å legge ut 1000-1500,- kroner kan få den til å vare noen år til så vil jeg si det er verdt pengene. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.