Haarek Startet 1.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2006 (redigert) Er det noen som kjenner til ett sted rundt Oslo øst/"sentrum", som jeg kan ha båten i vinteropplag på land? Redigert 1.Oktober.2006 av Haarek (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 1.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2006 Asker Marina i Leangbukta i Asker og Slemmestad Båtforening på Slemmestad tar begge imot bestillinger. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
henboe Svart 1.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2006 bispebrygga båtforening ved ormøysundet Sitér dette innlegget Link to post
Haarek Svart 1.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2006 Takk for svar. Jeg burde ha vært noe mere spesifikk og fått med at det gjelder Oslo øst eller i nærheten av sentrum. Har nå korrigert innlegget. Sitér dette innlegget Link to post
Haarek Svart 1.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2006 Takk henboe, ringer de i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Haarek Svart 9.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2006 Er fortsatt uten vinteropplagsplass. Tar gjerne imot flere gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Wannskrækk Svart 9.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2006 Ta kontakt med Jernbanens båtforening på Hovedøya. Prøv tlf 22571052, som ikke alltid er betjent, og spør pent om det er ledig plass til leie. Hvis du ikke får svar, kan du sende meg en IM. Mvh Wannskrækk Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 10.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2006 Sjekk www.finn.no Sitér dette innlegget Link to post
peer Svart 11.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2006 Hei Du kan tillegg prøve hos naboen til Jernbanen, Akerselva Båtforening. Har egen nettside med info. Opplagsplasser på Lindøya Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 11.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2006 Herbern har muligens noen plasser? Det er da isåfall flytende vinteropplag, så du i tillegg kan bruke båten! 22831990 er telefonnummeret. Prisen er 210,- pr.fot fra 15. Oktober til 15. April, og ekstra for strøm. Sitér dette innlegget Link to post
Svolværpostei Svart 19.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2006 (redigert) Hei, Jeg sliter også med å få vinteropplag til min Windy 23 Fun Cab i Oslo-området. Fikk du til noe Haarek? Er det noen andre som har tips blir jeg veldig glad! Redigert 19.Oktober.2006 av duffy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Svolværpostei Svart 19.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2006 Da var skuta trygt ankret opp på land Hvis det er noen andre som sliter har Asker Marina noen ledige plasser, men vistnok ikke til seilbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Haarek Svart 19.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2006 Fikk båten opp i går på Ormøya-puhh. Nå gjennstår "bare" å klargjøre båten for vintern og å bytte motor. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 19.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2006 Hei Det er ledig hos: Langbukten Båtforening, og hos Holmen Slipp. Hva du vil bruke er avhengig av båtstørrelse og hva du er villig til å betale. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.