Jump to content

Lykklig eier! (Riviera 7600)

Sylvian

Recommended Posts

Da var eg blitt en lykkelig eier av en 2005mod Riviera 7600 med en Volvo Penta KAD32. Nå er det bare å vente på goværet :lol: Håper det blir mange fine turer i Ryfylke neste sesong.

Er det noen som har erfaring med båtalarmer? Har tenkt å registrere båten i Securimark.

misbruker tråden litt da!:

Min far hadde og en mørebas...av en eller annen grunn har jeg det og...!

min båt har bodd på møre(molde?), rundt Kristiandsand, samt hatt 2 eiere i Oslo... nå bor den i Stavanger. Vet sikkert at båten har vært i Sverige og Danmark på tur!

Hei, og gratulerer med ny båt!

Når det gjelder alarmer ville jeg tatt en titt på sporingealarmen til Upsah Elektronikk ( http://www.upel.no/ ). Denne styrer du selv uten å betale beskyttelsespenger til tvilsomme organisasjoner. Den slås av og på med SMS, og har alarm som sier fra om båten har flyttet seg utenfor en viss radius. Etter det jeg har forstått, kan den også tilkobler andre sensorer som f.eks. overvåker om det kommer vann i båten e.l.. Jeg tror alarmen er lite markedsført, men jeg kjenner til den fordi jeg jobber av og til sammen med utvikler. Det er hvertfall verdt en telefon til Upel for mer info.

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

explaining.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...