Sylvian Startet 2.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2006 Da var eg blitt en lykkelig eier av en 2005mod Riviera 7600 med en Volvo Penta KAD32. Nå er det bare å vente på goværet Håper det blir mange fine turer i Ryfylke neste sesong. Er det noen som har erfaring med båtalarmer? Har tenkt å registrere båten i Securimark. Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 2.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2006 Gratulerer med ny båt! Det er alltid kjekt og vente på ny ervervelser. Ser du en gammel mørebas med grønnkalejse får du bærte når du fyker forbi!! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 2.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2006 Grattis med ny båt Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
PIPaulsen Svart 2.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2006 (redigert) Gratulerer med ny båt! Det er alltid kjekt og vente på ny ervervelser. Ser du en gammel mørebas med grønnkalejse får du bærte når du fyker forbi!! Hehe, min far hadde en nøyaktig like båt som det der da jeg var yngre :) Redigert 2.Oktober.2006 av PIPaulsen (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Sabeltann Svart 2.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2006 misbruker tråden litt da!: Min far hadde og en mørebas...av en eller annen grunn har jeg det og...! min båt har bodd på møre(molde?), rundt Kristiandsand, samt hatt 2 eiere i Oslo... nå bor den i Stavanger. Vet sikkert at båten har vært i Sverige og Danmark på tur! Sitér dette innlegget Link to post
Vågen Svart 2.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2006 Grattis med ny båt! Sitér dette innlegget Link to post
Windchaser Svart 3.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 Gratulerer med "ny" båt Ørjan! Fin båt men mangler pinne... Lykke til rundt Jæren rev Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 3.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 Hei, og gratulerer med ny båt! Når det gjelder alarmer ville jeg tatt en titt på sporingealarmen til Upsah Elektronikk ( http://www.upel.no/ ). Denne styrer du selv uten å betale beskyttelsespenger til tvilsomme organisasjoner. Den slås av og på med SMS, og har alarm som sier fra om båten har flyttet seg utenfor en viss radius. Etter det jeg har forstått, kan den også tilkobler andre sensorer som f.eks. overvåker om det kommer vann i båten e.l.. Jeg tror alarmen er lite markedsført, men jeg kjenner til den fordi jeg jobber av og til sammen med utvikler. Det er hvertfall verdt en telefon til Upel for mer info. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Sylvian Svart 3.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 Pinnen og filla kan du ta deg av "Kenneth" :d Blir gjerne med en tur ut og prøver båten din. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.