ola_dunk Startet 3.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2006 (redigert) Dieseltanken har vært ute for rengjøring.. Høytrykspylt inni osv. der var en sil / nettig fremme på innsugningsrøret som løsnet ( jeg fant en liten plastikktupp med to små hull i på bakken og lurer på om den stod inne i innsugnings røret og silen på utsiden?????????????? Jeg monterete ikke på silen og den plastikkdingsen tok jeg vare på . Kan det være at den suger dårlig fordi røret skal vere litt smalere i enden ??? har skiftet filtre: vannutskiller og filter på motor . Fikk problemer med å få frem dieselen med matewpumpen, måtte bruke en suge pumpe. jeg åpner lufteskruen på filter satsen (i topp) men der kommer ikke diesel ut. Har startet motoren og den går, men det kommer ikke diesel ut lufteskruen når jeg åpner den og motoren går.. kan det være filteret på pumpen som er tett ??? Må vel lufte den oppe ve dysene ?? Redigert 3.Oktober.2006 av sob (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
penelope Svart 3.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 Matepumpen skal kunne få frem diesel til filtrene uten problem. Åpne matepumpen,kontoll sil,gjør evt.rent,monter sammen. pump diesel til den kommer uten luftbobler. Start motor,evt.løsne på dieselrør om motor ikke går jevnt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.