Goddis77 Startet 3.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2006 (redigert) Var så fint vær idag at jeg tok noen bilder av turen hjem: Dieselpåfylling Kjøkkelvik 6,61 Akira nyter turen Nærmer meg Vatlestraumen Grimstadfjorden Frøken Fryds båt er på plass ja. Sjøen er bare NYDELIG, brente etter en tur innover Nordåsvannet Trygt fortøyd i Nordåsvannet Redigert 3.Oktober.2006 av outbreak (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Ser ut som en fin tur dette og flere skal det bli, mistenker endel bergensere dra til Stavanger om 4 uker, hadde jo vert show å vert en gjeng da. Har du varmeapparat ombord? For ordens skyld er det båten som heter Frøken Fryd, skipperen er den samme gamle Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 4.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Varmeapparat er der ombord, men brukte siste slant av feriedager denne uken. Har 1 dag igjen Stavanger hadde nok blitt litt langt for min del uansett. Men en fin tur hadde det nok blitt Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Har 1 dag igjen Denne trenger du mandagen etter du vet (1963/2006) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 4.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Den blir tatt i morgen. Eneste dager denne uke at jeg kan ligge så lenge jeg vil. Har vært oppe til rundt klokken 8 uansett hittil i høstferien. Deilig med en Fredag på jobb, for så å ha helgen igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Bare jeg får fixa diesel varmer'n nå så , da blir det først en langtur aleine for å prøve ut nybåten . Så etter det håper jeg det blir mange fine helger utover vinteren , stille å rolig omtrent overalt og god plass .Tiden er vel snart inne for den årlige harryturen til Strømstad for å fylle opp div skuffer og skap Bare gleder meg jeg nå , men det var den varmer'n da ............ Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Bare gleder meg jeg nå , men det var den varmer'n da ............ Ja varmer var det lite med i båten jeg importerte, så må vel tenke ut noe lurt der etterhvert, har tenkt på eberspacher grunnet den variable viften... Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 5.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2006 Slikt er morro å lese og se... Flott! Håper selv på fine vinterturer i ny båten. Det har blitt noen kanon sensommer turer... Er spent på om Wallas Kokeapp med viftelokk kan holde rimelig temp innendørs i vinter. Hvis ikke blir det nok installasjon av varmeapparat hvis tiden strekker til... Det er jo spesielt dørkvarmen som er problemet med viftelokket mot et varmeapp med luftkanal nede ved dørken... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Goddis77 Svart 19.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2006 Måtte bare svare på denne. Er siste innlegget jeg har skrevet hvor jeg har vært på tur. Begynner å bli en stund siden Er for"#¤% irriterende at det blir så tidlig mørkt... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Desember.2006 Del på Facebook Svart 20.Desember.2006 Har du en god lyskaster så kommer du deg vel rundtom for det. Spennende å jakte på mørklagte seilbåter... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.