Jump to content

Bruk av båt i Oktober

Goddis77

Recommended Posts

Bare jeg får fixa diesel varmer'n nå så , da blir det først en langtur aleine for å prøve ut nybåten . Så etter det håper jeg det blir mange fine helger utover vinteren , stille å rolig omtrent overalt og god plass .Tiden er vel snart inne for den årlige harryturen til Strømstad for å fylle opp div skuffer og skap :drink:

Bare gleder meg jeg nå , men det var den varmer'n da ............

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Slikt er morro å lese og se... Flott! Håper selv på fine vinterturer i ny båten. Det har blitt noen kanon sensommer turer... Er spent på om Wallas Kokeapp med viftelokk kan holde rimelig temp innendørs i vinter. Hvis ikke blir det nok installasjon av varmeapparat hvis tiden strekker til... Det er jo spesielt dørkvarmen som er problemet med viftelokket mot et varmeapp med luftkanal nede ved dørken...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

• 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...