Jump to content

Hvor ble det av markedsplassen.

Kotnes

Recommended Posts

På startsiden har jeg nå bare valg mellom Åpent forum, medlemsforum og forumstattestikk tror jeg det var.

Annonser greier jeg ikke å finne untatt de som ligger med bilde nesten øverst i skjærmbildet under nye annonser med bilder. Har jeg rotet med innstillingene eller. Finner ikke ut av det :headbang:

glem det fant det med engang jeg gikk tilbake til startsiden :blush::blush:

Redigert av jonkare (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Kan godt rødme engang til :blush::blush:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Hei.

Det er greit nok å finne annonsene (når en vet hvordan), men hvordan kan en sette annonsene som "lest" uten å åpne hver enkelt av dem?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Kjempe oppsett etter min mening, når jeg fant markedsplassen da

Slo sammen de to trådene vi hadde om dette.

Skjønner at dette virker noe forvirrende, mottar gjerne forslag til bedre løsning.

Årsaken til at jeg fjernet tittellinjen som inneholdt link til forsiden av markedet var for å spare plass på forsiden av forumet.

Istedet kan man nå klikke på ordet "Markedet" i overskriften. (Nyeste annonser fra Markedet:)

Men man kommer også til markedet ved å klikke på et av annonsebildene.

desuten syntes jeg det var bedre før med flere innlegg pr side også!
Usikker på hva du mener her.

hvordan kan en sette annonsene som "lest" uten å åpne hver enkelt av dem?
Dessv. er dette meg bekjent ikke mulig slik programvaren fungerer i øyeblikket.

Har en rekke punkter som jeg håper produsenten vil ordne opp i....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...