Kotnes Startet 3.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2006 Plutselig har jeg fått nyeste annonser med bilde øverst på båtplassensiden og marked er blitt borte. Hva skjer ? Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Espen C Svart 3.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 Det har nok alle fått sikkert noen omgjøringer ?teknisk svarer sikkert på dette Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 For å spare plass på forsiden har jeg fjernet headingen over bildene. Holder på å lage en redigert utgave som inneholder egen link til forsiden av markedet. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 3.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 Betyr dette at jeg ikke får lagt inn annonser nå ? Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Ingar Svart 3.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 Jo, markedet er ikke endret, det var kun linken til hovedsiden som var midlertidig fjernet. Nå har jeg lagt den inn igjen, klikk på ordet "Markedet" i overskriften over bildene. (Man kommer også til Markedet ved å klikke på ett av bildene.) Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 3.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2006 Takk. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Jon-Kåre Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 (redigert) På startsiden har jeg nå bare valg mellom Åpent forum, medlemsforum og forumstattestikk tror jeg det var. Annonser greier jeg ikke å finne untatt de som ligger med bilde nesten øverst i skjærmbildet under nye annonser med bilder. Har jeg rotet med innstillingene eller. Finner ikke ut av det glem det fant det med engang jeg gikk tilbake til startsiden Redigert 4.Oktober.2006 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
OT-flyktning Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Ordet 'Markedet' i "Nye annonser på Markedet" er en link som fører til totaloversikten Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Kan godt rødme engang til Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Superkul Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 ikke noe å rødme for hihi jeg letet lenge for å finne den selv, kansje de som adm. sidene burde legge de sammen de andre snarveiene??? desuten syntes jeg det var bedre før med flere innlegg pr side også! Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
alidal Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Jeg har fremdeles nyeste annonser fra markedet øverst når jeg åpner båtplassen. Er det noe med innstillingene mine? Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Likte det oppsettet jeg INGAR! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Er det noe med innstillingene mine?Nei, jeg har flyttet det opp dit for å gjøre det mer tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Hei. Det er greit nok å finne annonsene (når en vet hvordan), men hvordan kan en sette annonsene som "lest" uten å åpne hver enkelt av dem? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jon-Kåre Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Kjempe oppsett etter min mening, når jeg fant markedsplassen da Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Ingar Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Slo sammen de to trådene vi hadde om dette. Skjønner at dette virker noe forvirrende, mottar gjerne forslag til bedre løsning. Årsaken til at jeg fjernet tittellinjen som inneholdt link til forsiden av markedet var for å spare plass på forsiden av forumet. Istedet kan man nå klikke på ordet "Markedet" i overskriften. (Nyeste annonser fra Markedet:) Men man kommer også til markedet ved å klikke på et av annonsebildene. desuten syntes jeg det var bedre før med flere innlegg pr side også!Usikker på hva du mener her. hvordan kan en sette annonsene som "lest" uten å åpne hver enkelt av dem?Dessv. er dette meg bekjent ikke mulig slik programvaren fungerer i øyeblikket.Har en rekke punkter som jeg håper produsenten vil ordne opp i.... Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 desuten syntes jeg det var bedre før med flere innlegg pr side også Hvis du mener antall innlegg eller svar per side i åpent forum, er det noe du bestemmer selv. (i kontrollpanelet under "Forum Innstillinger) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.