Patnyg Startet 3.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2006 Jeg mangler noen deler på båten min. Har bare ``overdelen`` også kalt solkalesje. Jeg vil gjerne ha resten. Dvs, bakdelen og delene på siden. Hører at seilmaker iversen i bergen lagde disse. Men får ikke noe respons. Hører også er av hellyhansen. Og de fleste jeg har spurt skryter av det. Lurer på pris og hvor jeg evnt kan få tak i det? Noen bayliner kjennere her som kan hjelpe meg? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Prøv Helly Hansen Spesialprodukter. Jeg hadde kalesje fra HH på min Bayliner. Helt topp kalesje. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Patnyg Svart 4.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Har du noe(n) jeg kan henvende meg til ang helly hansen spesial produkter? Hvordan båt hadde du, og hvilken pris ga du? Takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Jeg hadde en Ciera 2355 96 modell, og ga 340.000 i 98. Her er link til Helly Hansen Lykke til Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Patnyg Svart 4.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Ga du 340.000 kr? Det var litt dyrt etter min mening. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.