støren Startet 4.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2006 Har sett på WEMA sin i en brosjyre, men finnes det flere merker og til hvilken pris, gjelder 12V. Indikator skal stå i forbindelse med Tenfjord mini hydr.styremaskin. Båten er ca. 30 fot,bygget av eik i 1965. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Hei og velkommen til Båtplassen Tenfjord har jo denslags men det er nok i en litt annen prisklasse enn hobbybåtfolket liker.... Faria og VDO har i alle fall rorindikator men etter mitt hode gir Wema mest for pengene. Ta en kikk på www.maritim.no eller www.seatronic.no Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
JRK Svart 4.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2006 Hei, Har kjøpt et par Wema indikatorer, og de fungerer helt greit. Det du imidlertid skal tenke over er at instrumentet er lite og målenåla brei. Dette gir ikke så presis avlesning som en "proff indikator". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.