Guest fjord24cc Startet 15.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2003 heisann ... Jeg er nettopp blitt eier av en fjord 24 cc 1974 mod med en volvo penta aq130 men han jeg kjøpte båten av hadde ingen tekniske info om båten generelt så jeg lurer herved på om noen kan være såååå snill og bistå med litt info om båt og motor det jeg lurer på er som følgende 1:båtens totale vekt 2:marsjfart og toppfart med en aq130 3:bensinforbruk marsjfart/toppfart 4:generell historikk om denne båten. dvs sjøegenskaper og lignende Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 15.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2003 Gratulerer med ny båt. En riktig klasiker, solid og velprøvd. Min link til Fjordklubben i Norge ligger nede ser jeg. Mulig de har lagt inn årene. Prøv å se om du finner det du trenger på http://www.fjordclub.com/ Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
bliss X Svart 15.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2003 Så engang en side som omhandlet fjord båtene. Der var det nokså detaljerte beskrivelser av alle fjord båter som har vært laget opp gjennom årene. Kan bare ikke huske hvor jeg så den, men den finnes sikkert. Litt kreativ søking i google vil kanskje gi resultat? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 15.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2003 Så engang en side som omhandlet fjord båtene. Der var det nokså detaljerte beskrivelser av alle fjord båter som har vært laget opp gjennom årene.Tenker du kanskje på Hjemmeside for Fjord Plast Entusiaster? På samme side er forøvrig samlet det meste som finnes av info på nettet om Selco. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.