Lysebotnen Startet 6.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2006 Gi tips Sitér dette innlegget 28 Boknplast. 21 Naurstad, 25 Plattgatter, 8 Slepejolle m/5Cresent Link to post
Concorde Svart 6.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2006 Raymarine synes jeg er bra har c-serie Sitér dette innlegget Link to post
Keiko Svart 6.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2006 Hei Har en Garmin 182 som har kartplotter/ekkolodd + mye mere. Men skjermnen blir for liten til å kjøre begge samtidig. Større skjerm= Større pris Kjøp et kurant merke, er ofte ikke særli dyrere enn "nye" typer som kommer på markede titt og ofte. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 7.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 (redigert) Garmin C 172 er en rimelig og grei kartplotter som du kan få ekkolodd modul til, eller C 178 med ekkolodd "innebygd". Se også: Testvinner uten ekkolodd, og Testvinner + ekkolodd Ikke den mest avanserte, men fungerer greit. Byggplast på Rud har pleid å ha denne varen som et lokkemiddel til kurante priser (da jeg sjekket var de litt billigere enn malfix). Redigert 7.Oktober.2006 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 Om du ikke har hastverk, kjøp fra USA. Nesten halv pris. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Lysebotnen Svart 7.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 (redigert) Om du ikke har hastverk, kjøp fra USA. Nesten halv pris. Vet det. Men klarer liksom ikke bestemme meg.. Ønsker en med minimum 6 toms skjerm. Ønsker en som har rask prosessor slik at fart ikke blir et problem. Ekkoloddet må være godt for min 300 meter. (Fiske) Og selvsagt farger Redigert 7.Oktober.2006 av Lysebotnen (see edit history) Sitér dette innlegget 28 Boknplast. 21 Naurstad, 25 Plattgatter, 8 Slepejolle m/5Cresent Link to post
Ojda Svart 7.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 Har du plass til det, så gå for en med 10" skjerm. På mindre skjermer mister du oversikten, og prisforskjellen på 6" og 10" er ikke så stor. Garmin 2010 eller 3010 er i så måte fine plottere, med fine priser hos Malfix. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.