PIPaulsen Startet 7.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2006 Jeg er på utkikk etter koffer-nagler til skøyta mi, men finnes det et sted de selger ferdige slike, eller må man til på dreiebenken selv ?? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Hydrox Svart 7.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 Jeg vet Faanessen i bergen har masse rart, vet jeg har sett kobberklink hos ham i mange forskjellige dimensjoner. Vet faktisk ikke helt hva koffer-nagler er, men han vet sikkert hva dette er. Tlf: 55549180 Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 7.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 (redigert) Hei..for dere som ikke vet hva koffer-nagler er, men garantert har sett det, legger jeg ved et bilde av noen. Redigert 7.Oktober.2006 av PIPaulsen (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Gnisten Svart 7.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 Kalles også Koffilnagler. Slik som her hos Faanessen Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
PIPaulsen Svart 7.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 Mulig det er et lokalt utrykk det jeg bruker ? ..ikke vet jeg ..vi har hvertfall alltid sagt koffernagler, men hvem bryr seg så lenge det er å få tak på :P Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Hydrox Svart 7.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2006 Helt utrolig hva de har på lur inne hos Faanessen. Dreiet mange slike til Statraad'en når jeg gikk på yrkeskolen, kansje et tips. De kan lage mye rart på en yrkeskole for en billig penge. Læreren deler ut slike jobber til de flinkeste og mest nevenyttige elevene... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.