Jump to content

Fjærende spilebunn i senger

byggern

Recommended Posts

Hei

Jeg har en Dufour 34 2004 modell som jeg har brukt mye i sommer men det er helt forferdelig dårlige madrasser i denne båten så jeg tenkte å skaffe meg sånne limtre fjærende spilebunner å legge under madrassen i forpiggen.

Mener jeg har sett dette til salgs på nett en eller annen plass , er det noen som har peiling på hvem som leverer sånt ?

IKEA har et godt system for spilebunner.

I tillegg bør du vurdere hvor god madrass du vil ha ombord i forhold til hvor viktig søvnen er og hvor ofte dere overnatter.

Vi hadde i vår forrige båt (Scand Atlantic) anskaffet formsydde tempur madrasser - dette ga vesentlig bedre søvnkvalitet i forhold til orginale madrasser.

I vær nåværende båt har vi både spilebunner og tempur madrasser - det gir meget god søvnkomfort ombord - i tillegg til den behagelige gyngingen som sjøen alltid byr på.

Ok takk for svar , da skal jeg sjekke hva IKEA kan levere av bunner.

Tempur kommer vi aldri til å kjøpe da det blir for klamt å ligge på "karamell" :) men muligens vi sjekker ut andre madrass alternativer.

Vi sover ca 6-8uker i båten om sommeren så det er nok verdt å legge litt penger i dette.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...