byggern Startet 8.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2006 Hei Jeg har en Dufour 34 2004 modell som jeg har brukt mye i sommer men det er helt forferdelig dårlige madrasser i denne båten så jeg tenkte å skaffe meg sånne limtre fjærende spilebunner å legge under madrassen i forpiggen. Mener jeg har sett dette til salgs på nett en eller annen plass , er det noen som har peiling på hvem som leverer sånt ? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2006 IKEA har bl.a. vært nevnt av flere tidligere! Du har en sånn båt som jeg også har lyst på! Bare dritlekker! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
roaldbj Svart 8.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2006 IKEA har et godt system for spilebunner. I tillegg bør du vurdere hvor god madrass du vil ha ombord i forhold til hvor viktig søvnen er og hvor ofte dere overnatter. Vi hadde i vår forrige båt (Scand Atlantic) anskaffet formsydde tempur madrasser - dette ga vesentlig bedre søvnkvalitet i forhold til orginale madrasser. I vær nåværende båt har vi både spilebunner og tempur madrasser - det gir meget god søvnkomfort ombord - i tillegg til den behagelige gyngingen som sjøen alltid byr på. Sitér dette innlegget Link to post
byggern Svart 8.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2006 Ok takk for svar , da skal jeg sjekke hva IKEA kan levere av bunner. Tempur kommer vi aldri til å kjøpe da det blir for klamt å ligge på "karamell" :) men muligens vi sjekker ut andre madrass alternativer. Vi sover ca 6-8uker i båten om sommeren så det er nok verdt å legge litt penger i dette. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 8.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2006 Sjekk Jensen madrassene, de skreddersyr. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
logos Svart 8.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2006 Sjekk www.tomrica.no. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.