geto Startet 10.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2006 Hei! Lurer litt på å kjøpe en Yamarin 5820 med en av disse motorene! Noen som har erfaring med båten og disse motorene, hva anbefales! Bruker HPDIen mye mer bensin enn 4-takteren? Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 10.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2006 De følger hverandre ganske likt på forbruket opp i turtall. Men i trolling-fart så bruker 2-taktern mer. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 10.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2006 (redigert) Hos Yamarin-forhandleren har de en katalog som viser båtene med fulle forbrukstall for disse motorene. Jeg sjekket en Yamarin 58BR med F115 kontra 150HPDI, og i 31 knop (cruise-fart..) brukte de det samme. Med 150HPDI hadde man i tillegg 10knop høyere toppfart. Ikke umulig at HPDI 150 bruker mindre enn F150 på en del hastigheter.. Få tak i den katalogen, så får du alle svarene... Redigert 10.Oktober.2006 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Nautilus Svart 10.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2006 Jeg vil også tro at F150 har et godt forsprang når det gjelder støy. Sitér dette innlegget Link to post
geto Svart 10.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2006 Takk for svar! Eg må sjekke dette nærmere! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.