Seiler Startet 16.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2003 Ser dere bilde nå? Hei, er det noen som vet hvordan jeg bytter pære i denne lampen. Den har en messing ring rundt glasset, men ingen synlige skruer. Har prøvet og benne litt forsiktig på messing ringen, men til ingen nytte. Heller ikke trykke eller vri på glasset ser ut til og ha noen effekt. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 16.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2003 ....er det noen som vet hvordan jeg bytter pære i denne lampen.Jeg ser ingen lampe, kun et rødt kryssder hvor bildet av lampa skulle ha vist seg. Er det noe feil hos meg eller deg. Jeg ser foto i andre postinger Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 16.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2003 Ser heller ikke noe bilde, du må enten være innlogget på mine bilder.no eller dele albumet ditt til alle for at det skal virke når du ikke er pålogget... Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.