Gunnar Startet 12.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2006 Har vært dum nok til å kjøpe større båt, og nå vil ikke lenger kranbilen jeg har brukt løfte meg på land. Har 34 fot seilbåt, veier ca. 5.5 tonn. Noen som kan anbefale en kraftig kranbil i området? (Holmestrand - Horten - Tønsberg) Mvh, Gunnar Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Har du prøvd Olav Askjer i Våle, Nettsiden hans Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Jeg har brukt Askjer i mange år. Freddy har en 78 tonn meter kran og kan kjøre store båter. Kjempedyktig kar! I vinter hadde jeg båten hjemme, men siden det ble transport på fylkesvei, måtte Bjørn hos Askjer kjøre trekkvogna med svanehenger, den var for stor for Freddy på åpen vei. Båten er en Hallberg Rassy 352. Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
M/S Bastard Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Ja, han er grei. Skroget mitt ble hentet av dem, fra Sandnes til Holmestrand Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Prøv og ring Oslo Transportsentral vi brukte en derifra her om dagen for transport fra Oslo til Sarpsborg og han kunne vist ta båter opp til 36 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Hei. Går du aldri så lite lenger nordover, er det ingen problemer i Son. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Windy37GM Svart 12.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2006 Ødegård i Stokke. joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Gunnar Svart 16.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2006 Takk for gode råd alle sammen! Har kontaktet Askjer, ser ut som de kan hjelpe meg i løpet av et par ukers tid. Mvh, Gunnar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.