JRK Startet 17.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2003 Hei, Vurderer å kjøpe en Anchorlift vinsj hos Ilerød i Oslo (http://www.anchorlift.com/web/pages/norsk/intro_norsk_hoved.htm) Er det noen som har erfaring med denne vinsjen eventuelt leverandøren? Vinsjen er laget i forniklet bronse, Holder dette? Sitér dette innlegget Link to post
Trude III Svart 17.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2003 Hei, Ilerød bruker Quick vinsjer som i seg selv nok er brukbare vinsjer. Kjøpte selv en 500W Qiuck fra TRA-MAR for nedfelling i dekket på min Nidelv26. Denne har aluminiums hus og ikke plast som Ilerøds bruker. Forsøkte og kjøpe en rulle til min vinsj av Ilerød men da de skjønte at jeg hadde kjøpt "av fienden" var jeg uønsket som kunde. Jeg setter aldri mine ben i den butikken igjen! Men kjøper du av Ilderød for du sikkert bra service. Lykke til! Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Gerhard Svart 17.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2003 Jeg har en Ancorlift vinsj som jeg kjøpte hos Ilerød etter båtmessen i vår. - De lurte på om jeg ville ha med svivel til noe hundre og jeg sa ja. Så den aldri på regningen. - Det viste seg at jeg fikk først feil kjetting, og to dager senere så lå det ny kjetting på trappen min. - Jeg har også et problem med gjennomføringen i båtsiden. Der skal de også sende meg ny. Min erfaring er at du ikke trenger å være redd for å handle med Ilerød. Jeg er godt fornøyd med min vinsj (800w inside), men kjennei ikke Mako (eller Quick) navnet. Er det en annen type ? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 19.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2003 Har hatt Ilerødvinsjen montert i 4 sesonger, og den har aldri sviktet. Båtvenner med andre vinsjer har gjerne problemer flere ganger i sesongen. Ilerødvinsjen anbefales! Jon_P Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
JRK Svart 20.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2003 Hei, Takk for tipsene! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.