tomcat Startet 14.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2006 Hei, har den "gamle" typen powertrim pumpe. Denne har påfylling via et hull ca midt på sylinderen som utgjør pumpe og resarvoir. Det jeg lurer på er om jeg bør kjøre drevet opp og ned en god del ganger uten å ha skruen i for å få ut luft, eller om denne alltid skal stå i når pumpen brukes? Høstlig hilsen Svein Ole Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 22.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Ingen som vet noe om dette? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Så vidt jeg minnes så skal skruen være i og det holder å kjøre drevet helt opp og ned igjen en gang. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
DWC Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Det er riktig jeg gjorde det og det gikk fint Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.