Jump to content

Båten måtte jo få seg egen blogg må vite...


Kenneth

Recommended Posts

Da har Black Jack fått seg egen blogg. Det er jo moteriktig nå for tida, er det ikke? :lol:

 

Har lenge hatt en hjemmeside, men det er altfor tungvindt å drive og oppdatere den når kunnskapene er et hakk under minimum, men som det står i bloggen, så kan jeg der oppdatere tilogmed med mobiltelefonen. Dermed er det litt lettere. (søknad hos de thrusterløse er nok herved avslått :lol: men iogmed at jeg har mitt daglige virke på båt med 6 propeller så faller jeg vel utenfor likevel)

 

Uansett, dere er velkommen til å følge med på bloggen enten dere er thrusterløse eller ikke :)

Adressen er http://kennethsverden.blogspot.com/

 

Og til flere som legger igjen kommentarer og synspunkt, til større blir inspirasjonen etter å holde den "up to date"

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Da var det en ny post i bloggen min igjen..

 

Er forresten fullt klar over blogg-funksjonen på Båtplassen. Grunnen til at jeg har valgt blogspot er at jeg da kan oppdatere bloggen direkte fra telefonen min. Veldig greit når sommeren endelig er her og man er på tur med båten :)

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Sånn. Da var båten klar for sesongen. Har prøvekjørt og alt virket. Den står nå på land i påvente av godværsmeldinger. Blir det ikke meldt bra vær tidlig neste uke så får den stå på land mens jeg reiser på jobb i 5 uker. Lite vits å sette den ut for så å reise bort.

Legger ved et par bilder av seansen.

 

Reimene ser litt skumle ut, men de er det ikke. Tyngdepunktet ligger litt bakpå.

dsc00035_medium.jpg

 

dsc00036_medium.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...