Tine IV Startet 15.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2006 Heisan har leita nå overalt men ikke funnet det , hadde jo en anonnse fra leverandør her før men som er borte . Noen som har evt en web adr , eller veit hvordan jeg kan få tak i spraylakk til skaien ? Har 2 seter oppe på FB 1 seter og en 2 seter , som er brune . Tipper båten var hvit med brun stripe en gang så kansje det var ok med brune seter da , men jeg syntes disse er mindre pene idag . Dem er like hele å fine så tenkte å spraye dem grå/hvite , noen som har gjort det med et bra resultat ? Og hva koster en box , eller hvor mye må jeg ha til di 2 setene mine ? Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
skinni Svart 15.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Prøvde det en gang på en solseng til en Wellcraft. Husker at boksene var veldig dyre og at resultatet så bra ut med en gang, men etter en stund begynte det å flasse. Solsenga var egentlig bare til pynt så den ble ikke brukt engang. Anbefaler dermed å heller ta den kostnaden å trekke opp igjen på nytt. Men så liker jeg å ha det skikkelig også da!!! Sitér dette innlegget Link to post
Kefa Svart 15.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Enig med Skinni der. Tror ikke du får noe til å sitte på putene dine. Kefa Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 15.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Søkte etter dette for litt siden selv,dette var svarene jeg fikk da:båtputelakk Mener at det var flere som var fornøyd med denne lakken i en annen tråd men finner ikke den tråden nå Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Verrie Svart 15.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Jeg brukte lakken til bwja, medlemmet her på forumet som importerer disse lakkene. Jeg måtte bruke 2 bokser for en dobbelstol av stor type. Jeg husker ikke prisen, men det var noen hundrelapper. Der var et rikt fargeutvalg. Jeg hadde kun stolen i halvannet år etter lakkering, resultat av lakkingen etter denne tid vites ikke, men jeg har ikke fått klager i fra kjøper av stolen. I den tiden jeg hadde stolen tålte den røff behandling, både fra meg selv, barna samt hunden. Jeg kunne ikke se oppsprekking, falming eller noe slikt. Med andre ord holdt produktet det den lovet. Jeg gjør oppmerksom på at stolen sto under kalesje. Jeg vil tro der er stor forskjell på å stå på flybrigde fremfor "under tak" hele tiden. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 15.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Skiftet du farge da eller bare fresjet opp den gamle? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Verrie Svart 15.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Byttet fra veldig lyseblå til marine mørk blåfarge. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 15.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Perlen var det ja som hadde lakket stolen sin , og med et bra resultat . Trekke om en 2 seter og en kjørestol blir ikke aktuelt , da det skal gjøres om oppå der ettervært . Tenkte bare på en løsning som kunne funke så lenge , kan jo ikke kjøpe og gjøre alt med en gang . Ikke bare bare å få pengstøtten igjennom hos økosjefen . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
SF Svart 15.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Byttet fra veldig lyseblå til marine mørk blåfarge. Ok, jeg har tengt på om jeg skulle gi mine hvite stoler et strøk. Trenger nok noe mindre lakk da jeg skal ha samme farge. Hvor kjøpte du din lakk? Noen plasser på nettet det går ann å bestille? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Verrie Svart 15.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2006 Send en im til bjwa her på forumet og hør med ham om han har noen liggende. Jeg er usikker på om der medgår mindre lakk fordi om det er samme farge. Om bjwa ikke har, kan du høre med godt utstyrte bilutstyrsfirmaer. Den lokale "Bema" her, har jeg sett har noe slik lakk stående. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.